11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 23 באפריל 2015

משה פרץ - אח שלי

משה פרץ - אח שלי - 19.04.15

פרויקט "אח שלי" הוא פרויקט משותף של "ידיעות אחרונות", משה פרץ ודורון מדלי.
במהלך מבצע "צוק איתן",מדלי כתב שיר,המוקדש כולו לאהבת אחים, מתוך רצון להפנות את תשומת הלב לאחים השכולים ולכאבם. המושג-'אח שלי', הוא אולי המושג הישראלי ביותר, המחבר בין כולנו ומאפיין את החברות המיוחדת שיש בין ישראלים, ברגעי שמחה ועצב. כשמערכת "ידיעות אחרונות" ומשה פרץ שמעו את השיר, הם נרתמו לפרויקט מיד.
הקליפ מתעד מפגש מרגש במיוחד,שנערך ביישובי עוטף עזה,בו נפגשו לראשונה עשרות אחים ואחיות, שאיבדו את יקיריהם במבצע "צוק איתן". בסוף המפגש, משה פרץ שר לכבודם את השיר לראשונה.





מילים ולחן: דורון מדלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: דודו קומה.



מילות השיר:

אח שלי, חבר יקר
שומר סודותיי בחושך
הלב שלי, הלב שלך
הולמים באותו הדופק
מה שעברנו בדרך
רק שנינו יודעים לספר
אתה אח שלי, אתה חבר

אתה לי דם בעורקים
הולך איתי למרחקים ולא עוזב
אני חולם איתך חיים
והשירים שלך שמורים אצלי בלב
אני אוהב אותך, כל כך אוהב אותך 
אני אוהב אותך, כל כך אוהב 

אח שלי, חבר יקר
היום חשבתי עליך
איפה אתה, אם טוב לך
תביא חיבוק לאחיך
בוא אלי הערב
נשב, נצחק, נדבר
אתה אח שלי, אתה חבר

אתה לי דם בעורקים
הולך איתי למרחקים ולא עוזב
אני חולם איתך חיים
והשירים שלך שמורים אצלי בלב
אני אוהב אותך, כל כך אוהב אותך 
אני אוהב אותך, כל כך אוהב 

אנחנו דם בעורקים
הולכים ביחד מרחקים, זה לא עוזב
החלומות, הנעורים
והשירים שלך שמורים אצלי בלב
אני אוהב אותך, כל כך אוהב אותך 
אני אוהב אותך, כל כך אוהב 







תמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה