11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שישי, 16 באוקטובר 2015

נסרין קדרי - קצת שונה להורדה

נסרין קדרי - קצת שונה - 14.10.15

האזינו לשיר של נסרין קדרי "קצת שונה"תמונה

מילים: אבי אוחיון.
לחן: אבי אוחיון ואסף צרויה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אסף צרויה.



נסרין קדרי - קצת שונה להורדה לחץ כאן!
 


מילות השיר:

תבינו אני גרה במרכז העיר
ממש ליד היקב, ראשון זאת העיר
אני אוהבת
אני ממש אחת כמו כולם
המוזיקה זורמת לי בדם
אני חושבת
יודעת גם לקרוא בין השורות
נרגעת לי בדרינק עם חברות
אני יושבת
בחורה פשוטה עם לב שביר
מאחה שהולכים עם ראש בקיר
אני כואבת,
כואבת.
רוצה לחיות, רוצה לקוות
גם לי מגיע לא פחות
נכון שנשמעת קצת שונה
אבל מה זה משנה? 
בדיוק אותה המנגינה
אז מה אם לא מאותה שכונה
סיפורים אני לא קונה
לכולם יש לי מקום בנשמה
בנשמה
תבינו נשבר לי מדעות קדומות
בים של מסיכות לא יכולה לשחות
אני נסחפת
יודעת מה עלי לרוב חושבים
מתי תבינו לי זה לא מתאים
אני כועסת
כועסת
רוצה לחיות, רוצה לקוות,
גם לי מגיע לא פחות






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה