11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 23 באפריל 2015

מושיק פרץ - אלייך

מושיק פרץ - אלייך - 20.04.15

מושיק פרץ שהחל את דרכו המוסיקלית כבר בגיל צעיר, ומאחוריו שני אלבומים שהקליט ועבד עם מיטב הכותבים והמעבדים במוסיקה הים תיכונית. מושיק מופיע כמעט בכל רחבי הארץ עם הלהקה שמלווה אותו מזה שנים ועם קהל שמלווה אותו מתחילת דרכו. בימים אלו עובד מושיק על אלבומו השלישי ומשחרר מתוכו את השיר הראשון "אלייך", בלדה מרגשת וממכרת, שאותה כתבו והלחינו צ'ולי זכאי ואלי קשת שגם אחראי על העיבוד הנפלא. את השיר הקדיש מושיק לאישתו במהלך חתונתם.


תמונה

מילים ולחן: צ'ולי זכאי ואלי קשת.

עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.




מילות השיר:

את שנכנסת לחיי לאט
לא ידעתי כמה נגעת
איך שינית את הכל הייתי אבוד בלעדייך 
ואת את הרגש שבי הערת 
וביחד איתי ניצחת 
לא נתת לי ליפול מצאתי מקום בחייך

פזמון:
אלייך זה הלב שרוצה רק אלייך 
לא רואה את עצמי בלעדייך 
בוער אני לא יודע
אלייך להביט עוד דקה בעינייך 
זה הלב שנמצא בן ידייך 
שגורם לנו להשתגע

שוב לא אהיה לצידך עצוב 
חוץ ממך כלום כבר לא חשוב 
שתדעי את אחת ולא תהיה עוד אחרת 
וחכי לי עוד רגע ואז תראי 
שהיית לי כל עולמי 
ואתן לך הכל שרק תהיי מאושרת 







תמונה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה