11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 28 בינואר 2016

יניב בן משיח - בן יקר שלי להורדה

יניב בן משיח - בן יקר שלי - 19.01.16

הזמר יניב בן משיח בסינגל חדש "בן יקר שלי" שמוקדש לבנו דניאל שחגג בר מצוה ביום ה' האחרון (14.1) באולמי חצר המלכה.
את הסינגל יניב ביצע לראשונה כשדניאל נכנס לאולם , עין לא נשארה יבשה , מהטקסט המרגש של אב לבנו .... 
חגיגות הבר מצוה נמשכו עד השעה 4:30 לפנות בוקר עם 600 מוזמנים , קולגות ואנשי תעשיה... בחלק האומנתי הופיעו הזמר החסידי מנדי ג'רופי . החברים הקרובים ליאור נרקיס , משה פרץ , זיו יחזקאל, והזמר היווני יורגוס.

תמונה

מילים ולחן: אור חיים כהן ושי שלום.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אור חיים כהן.



יניב בן משיח - בן יקר שלי להורדה לחץ כאן!



מילים:

אל העולם אתה הגעת
ומיד ללב שלי נכנסת
כמה טוב להיות איתך
לחבק לדאוג לך
איך כל כך מהר אתה גדלת.

אתה הילד לו פיללתי
מבורא עולם אני ביקשתי
שישמור על נפשך, יגן על נשמתך
ויחזק אמונתך.

אתה תמיד בתוך ליבי
אוהב אותך בן יקר שלי 
אשמור עלייך מכל משמר
בזכותך אני כה מאושר.

שמור וזכור את שאמרתי
את כל כולי לך נתתי
תחייך אל העולם,תכבד כל בן אדם
אבא לצדך כאן לעולם
אתה הילד לו פיללתי
מבורא עולם אני ביקשתי
שישמור על נפשך,יגן על נשמתך
ויחזק אמונתך.

אתה תמיד בתוך ליבי
אוהב אותך בן יקר שלי 
אשמור עלייך מכל משמר
בזכותך אני כה מאושר.

אתה תמיד בתוך ליבי
אוהב אותך בן יקר שלי 
אשמור עלייך מכל משמר
בזכותך אבא כה מאושר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה